czwartek, 8 maja 2014

post


Witajcie,

Witajcie, 
dzisiaj post z innej beczki mianowicie moja ulubiona ramoneska ze sklepu Banggood.com wraz z sportową sukienką. 
Ciekawa jestem czy takie zestawienie przypadnie Wam do gustu :)
Nie jestem mistrzem pozowania jednak może zechcecie od czasu do czasu zerknąć na tego typu posty.
Kurtka jak wspomniałam pochodzi ze sklepu Banggood.com , jest to sklep w którym możecie znaleźć po postu wszystko , poprzez odzież, kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowego, telefony, tablety itp. 
Asortyment jest bardzo obszerny a kontakt z obsługą doskonały. 

 www.banggood.com/Cool-Black-Zipper-PU-Leather-Stand-Collar-Bomber-Jacket-p-922379.html
 Towar natomiast jest bez zarzutu. W tym przypadku kurtka ramoneska zapinana na zamek wykazuje wysoką jakość materiału oraz wykonania. 
Wszystko doszyte , dopracowane, żadnych odstających nitek.
Materiał z jakiego uszyta jest ramoneska to prawdopodobnie coś typu skóry ekologicznej z tym że nie jest bardzo cieniutka, W dotyku przypomina naturalną skórę.

Kilka fotek z sesji z ramoneską :)
www.banggood.com/Cool-Black-Zipper-PU-Leather-Stand-Collar-Bomber-Jacket-p-922379.html



Link do kurteczki : www.banggood.com/Cool-Black-Zipper-PU-Leather-Stand-Collar-Bomber-Jacket-p-922379.html

Beauty Nails Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz