czwartek, 26 czerwca 2014

sunset makeup




Witajcie, 
no nie wiem co sie ze mna dzieje ze nie moge w te wakacje znaleźć czasu n bloga...tyle pracy ..tyle pozytywnego dzialania a blog w odstawce :/ 

Tęsknie za regularnym blogowaniem ale praca mnie od tego bardzo odciąga :/
Dzisiaj pokażę makijaż dla Glam-express.com gdzie możecie założyć konto i publikować swoje strony zwiekszając tym samym promocję siebie w internecie :)

Przygotowałam tutorial tego makijażu na który serdecznie zapraszam :)
1. W wewnętrzny kącik nałożyłam cielisty cień
2. Tuż za cieniem cielistym jest cień żołty metaliczny/perłowy
3. 3/4 powieki pokryłam cieniem pomarańczowym
4. Zewnętrzny kącik podkreślam cieniem czerwonym. Rozcieram granice pomiędzy każdym kolorkiem. 
5. Dodaję odrobinę cienia bordowego i wyciągam go w kierunku łuku brwiowego.
6. Dolna powiekę pokrywam cieniem pomarańczowym z pkt.3 
7,8 . Na górnej powiece robie standardowo czarną kreskę eyelinerem. Następnie pokrywam ją cieniem niebieskim.
9. Linia wodna również w czerni. Tuszujemy rzęski i gotowe :)
Letni makijaż na wiele okazji :)
Jeżeli Wam się makijaż podoba będę wdzięczna za serduszko : http://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/sunset-makeup-2/
Beauty Nails Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz